הזמנות דיגיטליות כל כך נוח קל ופשוט

הזמנה לבר מצווה עושים בדיגיטל

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה

המלצות על ELECTROINC - INVITE
Batzion Biton
Batzion Biton

שרות מעולה יחס מיוחד ממליצה בחום

בנצי ברוך
בנצי ברוך

מומלץ מאוד מאוד, מעבר לכך בן אדם מדהים,שירות אדיב ביותר. תענוג!

שרון מונאוי
שרון מונאוי

יחס ושירותיות שאין דברים כאלה כל פעם דאג לבדוק שהכל בסדר ומסתדרים חובה לכל אירוע, עושה סדר, נגיש ומאוד ידידותי למשתמש תודה רבה!!

Ilan Mesi
Ilan Mesi

שמח שהכרנו אדם מדהים מושלם סובלני , מקצועי , ברמה עולמית אמין זמין תמיד בכל שעה אין דברים כאלה ממליץ בחום סידר לנו חתונה מושלמת תודה רבה אלוףףףףף

Ronika Alhadeff
Ronika Alhadeff

ערן המהמם. המון תודה על ההזמנה הנהדרת. הכל עבד חלק. אתה אלוףףףףף!!

אביה כהן
אביה כהן

אנחנו עשינו הזמנה לחתונה והכל עבד מצוין. ממשק פשוט שגם לאנשים מבוגרים היה קל לעבוד איתו. השירות היה מקצועי ונראותית ההזמנה הייתה מאוד יפה . תודה רבה!

נופר חדד
נופר חדד

עשינו עם ערן הזמנה דיגיטלית לחתונה, ההזמנה יצא יפה מאוד ערן סידר מה שרצינו מערכת של אישורי הגעה שסגרה לנו 90% מהאירוע תודה רבה ומומלץ מאוד

שרון ביתן
שרון ביתן

ערן אלוף! נותן שירות מדהים ומהיר:))) ערן היה קשוב וסבלני לאורך כל הדרך לשינויים וההזמנה לאירוע הייתה מהממת ומובנת לכל המוזמנים. ממליצה בחום !

קרן אללוף
קרן אללוף

שירות אדיב , זמיןומהיר.

Nadav Cohen
Nadav Cohen

תודה רבה על הזמנה ברמה. העיצוב היה יפה ומסודר, התפעול של ההרשמה של המוזמנים היה קל ונוח. לנו כמארגני האירוע היתה גישה נוחה לנרשמים ויכלנו לעקוב בקלות אחרי ההרשמה. היה נהדר לעבוד עם ערן, שמחים שעבדנו איתו. פשוט תענוג וכיף.

Elchanan Sona
Elchanan Sona

הכנו הזמנה דיגטלית לבר מצווה דרך ערן אחרי כמה חברות שבדקנו ערן פשוט מוביל מעל כולם! מומלץ בחום

אברהם אסייג
אברהם אסייג

הכנו הזמנה דיגיטלית הכוללת אישורי הגעה ערן היה תמיד זמין לכל שאלה ודרישה תודה רבה מומלץ בחום

Itzik Biton
Itzik Biton

מוצר מעולה. ממש זול וממש יעיל. חסך לי ולחברים שהשתמשו המון כסף. האפליקציה נוחה לתפעול.

Itamar Cohen
Itamar Cohen
יוסי עמירה
יוסי עמירה
עזר חיים כהן
עזר חיים כהן
בועז גוילי
בועז גוילי

תודות רבות לערן קלאוורה על ההזמנה הדיגטלית שעשה לי לברית של בני. לא היה לי זמן להדפיס ולחלק הזמנות . וערן הציע לי את התוכנה שלו. וזה עזר לנו מאוד. וגם מעדכן את כל מה שנצרך כדיי שנדע כמה אורחים מתכוונים להגיע לאירוע. תודה תודה תודה. שווה לעשות אצלנו גם מחירים לא מופקעים

אתי נעים
אתי נעים

בתקופה מאתגרת כמו עכשיו אני חושבת שזה הפתרון המושלם גם חוסך כסף גם כאב ראש.אני ממליצה ומודה מכל הלב על השרות ומענה בכל רגע נתון ,עם סבלנות למרות שהייתי קצת נודניקית ערן היה שם ודאג שאני יהיה מרוצה 100% ניפגש שוב בע"ה

שי תמם
שי תמם

עשינו הזמנה דיגיטלית לברית של הבן שלנו ...הזמינות היתה מיידית ויצא ממש יפה.אנחנו מאוד ממליצים לכל מי שמעוניין בהזמנה דיגיטלית שידבר עם ערן.

Oshri Pinhas
Oshri Pinhas

מערכת מקצועית מאוד

Tal Zolberg
Tal Zolberg

עשיתי הזמנה דיגיטלית לברית יצא מדהים והשירות מעל למצופה תודה רבה מומלץ בחום משפחת זולברג

Ronny Farkash
Ronny Farkash

!שירות קל ונוח עיצובים מדליקים! ממליץ בחום

שלומי יוסף
שלומי יוסף
עזרא ביג
עזרא ביג
Itay Dekel
Itay Dekel
אריק מטייב
אריק מטייב
יוסף בן בסט
יוסף בן בסט
אהבתם? נשמח אם תשתפו

האמינו לנו, אתם ממש לא ההורים הראשונים שחשבו שלתכנן בר מצווה זה לא אתגר גדול וגילו, להפתעתם, כי אכן מדובר על אתגר משמעותי. ראשית, תמיד עולה השאלה, האם כדאי לעשות בר מצווה בתוך אולם אירועים, האם דווקא להשאיר את הבר מצווה בתור אירוע משפחתי,או בר מצווה בכותל ? האם להזמין את המשפחה המורחבת? רק כמה חברים? מה עושים עם השבת חתן בר מצווה ועוד. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל הנוגע להזמנה דיגיטלית לבר מצווה. כדי שלפחות ההזמנה תהיה נוחה ופרקטית.

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה בכותל

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה היא מאוד חשובה. היא חשובה קודם כל כי זו הדרך שלכם, להבטיח כי האורחים ישריינו את התאריך של האירוע ביומן. בייחוד כאשר אנחנו מדברים על הזמנה דיגיטלית לבר מצווה בכותל, המתרחש ביום חול, הרבה פעמים בר המצווה דורשת מהמוזמנים לשנות את התוכניות הרגילות. בזכות המערכת של Electronic-Invite, האורחים יכולים לשתף את מועד האירוע ולשמור את התאריך המבוקש עם תזכורת ביומן של גוגל. בין היתר, יכולים האורחים לשתף את פרטי האירוע, את כתובת האולם או מקום המפגש בירושלים, כך שאפליקציית הניווט תוזן באופן אוטומטי והם רק ידרשו לעלות לרכב ולהגיע לאירוע.

איך מעצבים הזמנה דיגיטלית לבר מצווה ?

שאלת השאלות שאף פעם אין לה תשובה מדויקת. הרי לא מדובר על משוואה מתמטית ויש כאן לא מעט משקל לטעם אישי. אבל מה שאנחנו כן יכולים להגיד זה שהרבה פעמים, ההזמנה הדיגיטלית היא הדרך שלכם להכין את האורח לאירוע. אם אתם מתכננים, למשל, בר מצווה בתוך אולם אירועים שעוסק כולו סביב קונספט מסוים, יכול להיות ששווה להכניס אלמנטים מהאירוע שעתיד לבוא, אל תוך ההזמנה. אם מדובר דווקא על אירוע אינטימי שמתרחש בתוך אולם אירועים קטן, הרבה פעמים הזמנה מינימליסטית ופשוטה, עם תמונה מוצלחת של בעל השמחה, היא ההזמנה האידיאלית. שוב, הכל עניין של טעם אישי בסופו של דבר. אבל חשוב תמיד לתת לאורחים 'טעימה' ממה שעתיד לבוא. אם אתם מחפשים רעיונות, תמיד אפשר לפנות לאתר האינטרנט ולהבין מה מתאים לטעם האישי שלכם.

עבורינו, בתור מי שמתמחים ביצירה של הזמנות דיגיטליות לאירוע, היה חשוב ליצור ממשק משתמש שמאפשר לכל אחד, לעצב את ההזמנה על פי טעמו האישי. לא עוד תבניות גרפיות מוכנות מראש ונטולות גמישות, אלא מערכת שלמה שנועדה לשרת את היצירתיות שלכם כל שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר ואנחנו נבנה יחד את ההזמנה הדיגיטלית.

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה רלוונטית גם לאירוע בתוך אולם אירועים קטן

לפעמים אנחנו שומעים מי שחושבים שאם מדובר על אירוע קטן, לא צריך הזמנה דיגיטלית לבר מצווה. לעניות דעתנו זה לא נכון. כל אירוע הוא אירוע, בין אם מדובר על אירוע בפורום מצומצם ובין אם מדובר על אירוע במסגרת רחבה יותר. בנוסף, אנחנו ממליצים להיעזר במערכת מיוחדת עבור אישורי הגעה דיגיטלים. כמו שההזמנה נשלחת בוואצאפ אוטומטי לטלפונים של האורחים, כך גם מערכת לאישורי הגעה. האורחים מצידם יכולים לאשר הגעה לאירוע, בה יעדכנו כמה מוזמנים יגיעו מספר טלפון ושמות. מהצד שלכם, תקבלו גישה לאזור האישי עם סיסמא ייחודית, כך שתמונת האורחים הרלוונטית תהיה כל הזמן לנגד עיניכם וגם תינתן לכם אפשרות לערוך את הרשימה בכל רגע נתון.

איך מתחילים בעיצוב של הזמנה דיגיטלית לבר מצווה

הכי פשוט, פונים אלינו בטלפון 0523459515 או דרך אתר האינטרנט פשוט ללחוץ על כפתור הוואצאפ. וביחד נבין את הצרכים המיוחדים של האירוע שלכם ונבין איך ליצור עבורכם את ההזמנה שתהלום את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

הזמנות דיגיטליות לדוגמא

הזמנה לבר מצווה - 1

הודעה לברית - 2

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה -2

הזמנה דיגיטלית לחתונה - 2

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה - 6

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה -9

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה -8

הזמנה דיגיטלית לבר מצווה - 10

שירות לקוחות
להזמנות לחצו
הזמנות דיגיטליות לכל סוג של אירוע
*שלום 👋*
שלום, ברוך הבא להזמנות דיגיטליות ואישורי הגעה דיגיטלים לאירועים.
תן לנו להציע לך חבילה מושלמת עבור תכנון האירוע, החבילה כוללת:
✅ הזמנה מעוצבת
✅ אישור הגעה דיגיטלי
✅ כפתורי שיתוף לאישור ההגעה
✅ ניווט ישיר למקום האירוע
✅ תזכורת ליומן בגוגל
✅ צפייה ועריכת מאשרי ההגעה
✅ סידורי הושבה לשולחנות
✅ חסכון בהוצאות
✅ אפשרות לתזכורת בסמס לאורחים.
הכל במקום אחד!
כל מה שאתה צריך לעשות זה ליצור קשר ונשמח לתת לך שירות.